Chytrá a šetrná, taková je reklamní agentura Green Cat. Ohleduplnost k životnímu prostředí na prvním místě. Že to nejde dohromady? Ale ano! Inspirujte se jejich RECY kolekcí reklamních předmětů z vyřazených bannerů.
Život reklamní bannerů je smutně krátký a přitom je to velmi odolný materiál. Po každé konfereci, kampani nebo uvedení nového produktu na trh jich tisíce končí v kontejneru, v lepším případě v tom žlutém.
Baví nás pracovat s tím, co už je, a tak jsme začali využívat staré reklamní poutače. Ideální je, když pro firmu nebo organizaci, která barenny vyřazuje můžeme rovnou něco vytvořit. Kruh se tím krásně uzavírá.
Tak tomu bylo i v případě společnosti National Geographic, která se v rámci své dokumentárně vzdělávací televize snaží, mimo jiné, upozornit na množství plastového odpadu v přírodě, především v mořích. Proto se rozhodla dát jejich starým bannerům nový smysl a vznikla krásná kolekce tašek.
Téměř zcela se dá banner použít na výrobu multifunkční podkložky. Po zvolení vhodné velikosti stačí poutač olemovat a opatřit poutky tak, aby se naplněná podložka dobře přenášela. Praktické jsou i cvoky v rozích.
Z této geniálně jednoduché a praktické podložky máme obzvlášť radost. Kromě přesazování ji dobře využijete například v kufru auta nebo při větším nákupu. Je prostě skvělá!
Pastelky a tužky, hygienické potřeby, nebo třeba pamlsky pro psa pohodlně uložíte do této kapsy na zip.
Kapsičky byly vyrobené z výstavních bannerů, které ukazovaly, jak zatočit s různým druhem odpadu, který byl nasbírán v rámci úklidové firemní akce. Po jejím skončení se vyrobené kapsičky rozdaly účastníkům. Takže, kdo měl štěstí, získal penál s fotkou svého oblíbeného kolegy.
Další dávku inspirace najdete v katalogu GREEN CAT.